Характеристики
|
Арматура
|
Металева класу А-III (А400 - 25Г2С)
|
Арматура на основі базальто- і склоровінгу
|
Матеріал
|
Сталь
|
Склоровінг, звязанний полімером на основі епоксидної смоли
|
Деформативність
|
Пружньо-пластичні
|
Ідеально - пружні
|
Межа міцності при розтягуванні, МПа
|
390
|
1 300
|
Модуль пружності, МПа
|
210 000
|
55 000
|
Відносне видовження, %
|
25
|
2.2
|
Коефіцієнт теплопровоіности, Вт/(мּ0С)
|
46
|
0,35
|
Коефіцієнт лінійного розширення, αх10-5/0С
|
13-15
|
9-12
|
Щільність, кг/м³
|
7850
|
1900
|
Корозійна стійкість до агресивних середовищ
|
Піддається корозії
|
Нержавіючий матеріал
|
Теплопровідність
|
Теплопровідна
|
Нетеплопровідна
|
Електропровідність
|
Електропрівідна
|
Неелектропровідна - є діелектриком
|
Профілі випуску
|
6 - 80
|
4 - 20
|
Довжина
|
Стержні довжиною у 11.7 м
|
Згідно із заявкою покупця.
|
Екологічність
|
Екологічна
|
Не токсична, за ступенем впливу на організм людини та навколишнє середовище відноситься до 4го класу небезпеки(малонебезпечні).
|
Довговічність
|
Згідно із будівними нормами
|
Довговічність не менше 80 років.
|
Умовна заміна арматури за фізико-механічними властивостями
|
Ø 6 А-III
Ø 8 A-III
Ø 10 A-III
Ø 12 А-III
Ø 14 А- III
Ø 16 А- III
Ø 18 А- III
Ø 20 А- III
|
Ø 4 АКС
Ø 6 АКС
Ø 7 АКС
Ø 8 АКС
Ø 10 АКС
Ø 12 АКС
Ø 14 АКС
Ø 16 АКС
|
Вага, кг. (при заміні одинакової міцності)
|
Ø 6 А-III - 0,222
Ø 8 А-III - 0,395
Ø 10 A-III – 0,617
Ø 12 А-III – 0,888
Ø 14 А- III – 1,210
Ø 16 А- III – 1,580
Ø 18 А- III – 2,000
Ø 20 А- III – 2,470
|
Ø 4 АКС– 0,02
Ø 6 АКС– 0,05
Ø 7 АКС– 0,07
Ø 8 АКС– 0,09
Ø 10 АКС– 0,12
Ø 12 АКС– 0,20
Ø 14 АКС– 0,26
Ø 16 АКС– 0,35
|
Сфери застосування Арматури (на основі базальто- і склоровінгу):
1. Житлово-громадянське будівництво:
- Фундаменти будинків/споруд.
- Ремонт/ посилення несучих можливостей цегляних/залізобетонних конструкцій.
2. Промислове будівництво:
- Армування бетонних ємностей, сховищ очисних споруд, кришок каналізаційних колодязів.
- Елементи інфраструктури підприємств хімічної промисловості.
- Армування бетонної підлоги.
- Конструкції гідротехнічних споруд.
3. Будівництво доріг:
- Укріплення покриття доріг.
- Опора контактної мережі.
- Плити на дорогах, в аеропортах.
- Сіробетонні плити.
4. Будівництво та ремонт мостів:
- Плити настилу моста.
- Огородження мостів.
- Доріжки для пішоходів.
- Укріплення берегових споруджень.
5. Залізничне будівництво:
- Є складовою бетонних шпал (для метрополітену, високошвидкісних поїздів).
Неметалева арматура (на основі базальто- і склоровінгу), застосовується для армування бетонних конструкцій і є перспективною альтернативою сталевій арматурі. В процесі експлуатації залізобетонних конструкцій постійний вплив агресивних середовищ призводить до зниження лужності бетону і корозії арматури, що особливо актуально для мостів і шляхопроводів, проїзні частини яких піддаються інтенсивному впливу солей. Частково проблеми захисту від корозії можуть бути вирішені застосуванням сталевої арматури, вкритої епоксидними матеріалами, застосуванням спеціальних добавок до бетонних сумішей, але ефективність таких заходів є обмеженою. Застосування композитної арматури дозволяє усунути проблеми корозії. Згідно з даними АСІ (American Concrete Institute), на даний час найбільша чисельність комерційних будівельних проектів з застосуванням композитної арматури належить Японії. В Європі композитну арматуру вперше було застосовано в 1986 р. при будівництві шляхопроводу в Німеччині. В м. Манітоба (Канада) при будівництві моста Хеденглі (Headingley) в 1997 р. вперше було застосовано композитну арматуру, зміцнену двома видами волокна – скляним і вуглецевим. На даний час композитна арматура найбільш широко застосовується в Канаді, США, Японії, Німеччині і Італії. Згідно стандартів цих країн застосовується композитна арматура, виготовлена з полімерних матеріалів (матриці), армованих безперервним волокном одного з трьох типів: скляним (glass FRP, GFRP), вуглецевим (carbon FRP, CFRP), арамідним (aramid FRP, AFRP). В якості матриці використовують ізофталеві поліефіри, вінілові поліефіри, епоксидні смоли.
Заощадити з допомогою арматури (на основі базальто- і склоровінгу) можна не тільки завдяки її порівняно невисокій ціні, але і за рахунок збільшення загального терміну експлуатації конструкцій. А він значно зростає, адже відсутня така проблема, як корозія. Це означає, що в майбутньому можна її турбуватися про проведення дорогих ремонтних робіт.
|